Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Εκατομμύρια ευρώ το μήνα «χάνουν» οι πολίτες… από μια απλή ρύθμιση που δεν κάνουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας

Αλλά σιγά τώρα που θα ασχοληθούμε με ένα τόσο "ασήμαντο θέμα" λίγων εκατομμυρίων ευρώ το μήνα, που θα κάνει και ζημιά στα υπερκέρδη των εταιριών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας!
Να δούμε πόσες φορές θα ασχοληθούμε με το θέμα. (Μέχρι να καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ένα θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ!)
1. Το πρόβλημα. 
Τώρα που υπάρχει η φορητότητα του αριθμού στα κινητά τηλέφωνα…
δεν μπορεί να ξέρεις ποια εταιρία καλείς! Ενώ δηλαδή, παλαιότερα, όταν καλούσες 6945###### ήξερες ότι είναι vodafone....σήμερα δεν μπορεί να είσαι σίγουρος, μιας και μπορεί να είναι συνδρομητής cosmote, αφού ο Χ ιδιοκτήτης μπορεί να άλλαξε εταιρία, αλλά να κράτησε το ίδιο νούμερο (όπως και έχει δικαίωμα και φυσικά κάνουν πλέον όλοι).
Από την άλλη οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δίνουν δωρεάν χρόνο ομιλίας μεταξύ όμως συνδρομητών της ίδιας εταιρίας.

2. Το ερώτημα.
Πως ξέρει ο χρήστης ποια εταιρία καλεί;


3. Η απάντηση.
Δεν ξέρει.


4. Τι πρέπει να γίνει;
Πολύ απλά οι εταιρίες θα πρέπει να ενημερώνουν τον χρήστη (με το που καλέσει κάποιον άλλο) ποια εταιρία καλεί. 

5. Τι θα αποφύγει ο πολίτης με αυτό;
Πολύ απλά, όταν καλείς κάποιον και εκ των προτέρων γνωρίζεις ότι δεν είναι δωρεάν, θα είσαι πιο σύντομος και κατά συνέπεια θα έχεις οικονομία στον λογαριασμό σου. Δεν μπορεί δηλαδή οι εταιρίες να δίνουν απεριόριστο χρόνο μεταξύ των χρηστών της ίδιας εταιρίας αλλά να μην μπορεί ο χρήστης να ξέρει ποια εταιρία έχει καλέσει…

6. Γιατί δεν το κάνουν οι εταιρίες μόνες τους, για τι χρήματα μιλάμε;
Είναι κάτι πολύ απλό για τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας, οι οποίες όμως ΔΕΝ πρόκειται να το κάνουν αν δεν υπάρξει πίεση από συλλόγους καταναλωτών, τον συνήγορο του πολίτη ή και εμάς τους ίδιους. Πολύ απλά θα χάσουν ποσοστό επί τους τζίρου, άρα γιατί να το κάνουν; Μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε μήναπου αλλιώς θα μένανε στις τσέπες των καταναλωτών. (λίγα ευρώ το μήνα για κάθε συνδρομητή ανάλογα την χρήση επί τα εκατομμύρια των χρηστών).

Πολύ απλά…όσο δεν αντιδράμε … θα πληρώνουμε…
Στο TaXalia θα αναφερόμαστε περιοδικά στο θέμα εώς που να καταλάβουν ΟΛΟΙ την κοροϊδία και τελικά λυθεί το θέμα.


Σας θυμίζουμε τις προηγούμενες αναφορές μας εδώεδώ (06/05/2010)
και εδώ (09/06/2010)


Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_2266.html#ixzz0v7HLi0ir

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_2266.html#ixzz0v7HErKOR

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου